Wednesday, September 9, 2009

London, Westminister Abbey

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Here's my dad arranging the traffic!
Image and video hosting by TinyPic
And there we go!
Image and video hosting by TinyPic
Yeah, you can go now
Image and video hosting by TinyPic
And the next one now!
Image and video hosting by TinyPic
And we're done! :)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

4 comments:

Anonymous said...

Oooo I wanna go to London too!

Dodo said...

Leuke antwoorden! Zou ook wel eens een foto van je 'emo' periode willen zien aangezien dat wss compleet anders is dan wat je nu doet (veel jonge mensen die een emo periode hebben dragen heel veel drukke dingen bij elkaar).

Dodo said...

Wauw dat 1e haar was best gewaagd! In de 1e had ik heel kort haar in laagjes en droeg ik groen met groen haha. Later kreeg je ook een beetje het scene-haar maar het zag er een stuk minder overdone uit dan de mensen die nu zichzelf scene noemen. Wel erg leuk om te zien dat je altijd al je eigen gang gegaan bent :] Mensen zijn tegenwoordig zovaak hetzelfde :P

En Tokio Hotel haha. Voor veel mensen is TH maar een fase :p En ik heb veel verhalen gehoord over gewelddadige fans bij concerten xD

The FourOhSeven said...

London, my loveee! Ik kan niet wachten tot volgend maand, dan ga ik er eindelijk weer heen! Ik vind het nog steeds belachelijk hoeveel je voor de entree van Westminster Abbey moet betalen, St. Pauls in mooier en goedkoper!